Sık Sorulan Sorular
Sizi arayan müşterilerinize sizin belirlediğiniz sesli anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR’lar tanımlayabilirsiniz.
Gelen çağrıları farklı yönlendirmeler ile dağıtabilir, Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi ve benzeri anonslar dinletebilirsiniz.
Sizi arayanlara bağlantı sağlanana dek veya bekletme yaparken arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Örneğin Reklamınızı, kampanyalarınızı bekleme müziği olarak dinletebilirsiniz.
Suvalpo Santral ile birden fazla numarayla telekonferans yapabilirsiniz. Bu özellik için Ek hizmet talep etmeniz gerekebilir.
Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları Suvalpo Santral Altyapısında 45 gün süre ile tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz ek Barındırma paketi almanız gerekmektedir.
Suvalpo Santralde gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Abone panelinizden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,süre, Dahili türünde ayrıntılı bilgilere görebilir, raporlaştırabilirsiniz.
Toplu Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı rapor istatistikleri alabilirsiniz.
SMS Büfesi Toplu Mesaj sistemi ile E-Ticaret platformlarıyla yapmış olduğunuz altyapı çalışmalarına destek amaçlı API entegrasyonları sunulmakta.Üyelik,Sipariş süreci, 2FA veya kargo durumlarını SMS aracılığı ile entegreli olarak yapabilirsiniz.
Buraya TIKLAYIP açılan sayfada sizden istenen Kullanıcı Adı ve Cep Telefonunuzu girerek ilgili adımları takip edebilirsiniz.
02 Temmuz 2019 itibari ile güncel kimlik bilgilerinin doğrulanması gerekmektedir. Bilgileri güncel olmayan abonelerimizin karşısına kimlik doğrulama ekranları gelecektir. Kurum ve kuruluşların güncel yetkili bilgilerini sisteme işlemesi zorunludur.
16 Mart 2020 Tarihli BTK Kararı gereği web sitemize TOPLU SMS YOLLAMA işlemi için giriş yapan abonelerimiz sisteme sadece kayıtlı cep telefonlarına gönderilen SMS PİN numarası ile giriş yapacaklardır.
Aboneliklerinizde yer alan GSM numaraları artık kullanmadığınız bir numara ise lütfen bu uygulamadan olumsuz etkilenmemek için bilgilerinizi güncelleyiniz. Eğer sistem devreye alındığı için bu durumdan olumsuz etkilendiyseniz 0850 780 5555 numaralı Çağrı Merkezi’ne aboneliğin tarafımızda kayıtlı olduğu Yasal Yetkili (sisteme tanımlı T.C. Kimlik Sahibi) aranmak koşulu ile bilgi güncellemenizi yapınız.
2FA olarak adlandırılan 2 Aşamalı Parola Doğrulama Sistemi sizlerin daha güvenli bir hizmet almanızın garantisidir. Bu şekilde kullanıcı adınızı ya da parolanızı eski bir yönetici, eski bir personel ya da eski bir ortağınız sizden habersiz kullanamaz.
Tek Kullanımlık Pin (OTP) Uygulamasını SMS Büfesi ve Oplavus Teknoloji kendi geliştirdiği altyapı ile sunmaktadır. Eğer sizler de B2B ya da B2C web uygulamalarınızda güvenliği artırmak ve kişiyi iki faktörlü olarak (hem parola hem de pin) doğrulamak isterseniz bizimle iletişime geçerek bu alt yapının size de kurulmasını sağlatabilirsiniz. Yazılım entegrasyonu Oplavus Telekom abonelerine tamamen ücretsizdir.